onsdag 21 december 2011

Julen 2012

Hej på er!

Jag ser att det kommit till fler och fler läsare sista tiden vilket är jätteroligt! Merparten verkar dessutom vara gottegrisar! Precis som det ska i juletider!! :)

För några veckor sedan skrev jag att jag såg fram emot ett lugnare december efter en intensiv jobbperiod. Det blev tvärtom! Så bloggen har återigen fått ta ett kliv tillbaka, likaså bakeriet här hemma. Men några nya sorters godis blev det till slut, favoriten bland nyheterna är Rocky road fudge christmas edition.

Förutom nyheterna 2012 (saffranstryffel, glöggtryffel, violtryffel och rocky road christmas edition) blev det även baileystryffel, pepparkakspops och klassikern Mozartkulor. Så någon egentlig nöd ska det väl inte gå på oss i julhelgen...


Jag ska strax sätta mig på tåget till Göteborg för ännu ett par dagars jobb sen blir det sex dagars julledighet för min del. Det ser jag fram emot!!

Jag vill även passa på att önska er alla en riktigt God Jul. Och hoppas att ni får en lugn sådan med mycket god mat, godis i överflöd och några välförtjänta julklappar.

Julekramar till er alla!
Från Camilla

2 kommentarer:

  1. Önskar dig detsamma!
    God Jul!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Upptäckte precis din blogg och är helt salig. Allt ag tycker om och skulle vilja testa att laga finns ju här. Du är jätteduktig! :)

    /Mia

    SvaraRadera