söndag 21 februari 2010

Cloetta Good


Liksom många andra magbloggare fick jag ett paket från Cloetta i veckan. Paketet innehöll fyra chokladkakor från deras nya rättvisemärkta serie Cloetta Good.

Jag har försökt att utse en vinnare av de fyra smakerna mjölkchoklad, hasselnöt, mintchokladkrisp och cashew & tranbär - men nää.. jag tycker om chokladsmaken i grunden och tycker att alla smakerna är goda på sitt sätt!

Annorlunda design! (Hann inte polera upp den som man gör inför pressbilderna men ni får hålla tillgoda ändå)

Sloganen "En godsak för en god sak" får mig att undra om fyndiga Martin Timell haft ett finger med i leken här? :)

1 kommentar:

  1. Jag ångrar lite att jag inte tackade ja när jag fick frågan om jag ville ha smakprov. Överallt ser jag dessa ljuvliga chokladkakor :) Jag får helt enkelt köpa dom istället och prova :)

    SvaraRadera